Hjälp

Kundservice

Privat
Företag

Aktuella tjänster:

Boknings- & partneransvarig

Boknings- & Partneransvarig

Live it har sedan 2005 varit Sverige ledande företag inom upplevelsepresenter och vi säljer upplevelser under varumärkena Live it och My Day. Vi omsätter över 100 miljoner och över 500’000 kunder har fått upplevelser genom oss. För att erbjuda våra kunder Sveriges bästa upplevelser och ge minnen för livet utökar vi nu vårt Partnerteam med en Boknings- & Partneransvarig. Vi söker en driven, ansvarstagande och strukturerad person som kan säkerställa att våra kunder får Sveriges absolut bästa upplevelser.

Vi söker dig som är glad och driftig och som har nära till skratt och som gillar att utmana dig själv, lära dig nya saker och att leva livet fullt ut. Vi tror att du är passionerad i ditt arbete och gillar att hålla dig uppdaterad om din omvärld. Vi på Live it lever efter våra fem värdeord: Live it-anda, Öppenhet, Kundfokus, Engagemang och Nytänkande. Stämmer det in på dig samtidigt som du har en positiv attityd, humor och ödmjukhet så kanske du är den vi söker.

Om dig

  • Du har minst 2 års relevant arbetslivserfarenhet. Det är meriterande om du jobbat inom bokning, turism, event, projektledning och inköp
  • Du är självgående i ditt arbete och har ett öga för vad som behöver göras
  • Mycket god kommunikations- och förhandlingsteknik
  • Bekväm i att skapa nya kontakter, både i telefon, mail och personliga möten
  • Social, öppen och kan hantera olika personligheter och situationer
  • Tydlig struktur, noggrannhet och mycket god ordning är självklarheter för dig
  • Prestigelös lagspelare som hjälper till där det behövs 
  • Driftig och kan hantera korta deadlines och perioder med hög arbetsbelastning
  • Grundläggande företagsekonomiska kunskaper
  • Goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel
  • Du skriver och pratar obehindrat på svenska och är näst intill lika bra på engelska

Du kommer att arbeta på vår Partneravdelning tillsammans med övriga Partneransvariga där du håller i bokningen av våra upplevelser och samarbetsavtal med både nya och befintliga upplevelsearrangörer. Du säkerställer hela bokningsprocessen för våra kunder vilket ställer höga krav på god planering och ett strukturerat arbetssätt liksom förmåga att hantera flera uppgifter parallellt. Du får även avtalsansvar för samarbeten både med befintliga och nya upplevelsearrangörer där du får ansvaret för införsäljning, produktutveckling, lönsamhets- och kvalitetssäkring liksom för produktinformation och avtalsskrivande.  Du jobbar nära våra andra avdelningar och din roll förutsätter därför både social kompetens, samarbetsvilja, prestigelöshet, flexibilitet och vilja att kavla upp ärmarna och hjälpa till där och när det behövs. Vi levererar alltid i tid och över förväntan!

Varmt välkommen med din ansökan!

Tillsättning: Omgående
Sista ansökningsdatum: 2017-01-20
Arbetstid: Heltid, måndag till fredag
Arbetsplats: Stockholm (Södermalm)
Anställningsform: Tillsvidareanställning
Ansökan skickas till: jobb@liveit.se

 

Varför Live it?

Live it grundades 2005 och är idag marknadsledande inom upplevelsepresenter i Sverige. Vi erbjuder hundratals olika upplevelser och har den bästa kvaliteten och det bredaste utbudet av upplevelsepresenter. Vår affärsidé är att man inte längre bara överlämnar en present till sin vän, familj, kollega eller partner, utan kan ge bort en upplevelse och ett minne som de kommer att bära med sig resten av sitt liv. Hos oss arbetar i dagsläget ca 40 personer som alla tycker att det är roligt med fart och fläkt.

Vi som jobbar på Live it älskar att uppleva livet och strävar alltid efter en glädje i tillvaron. Vår målsättning är att tillgängliggöra upplevelser för alla – att erbjuda de kvalitativt bästa upplevelserna i den bästa förpackningen. Helt enkelt att erbjuda en personlig och unik gåva som ger ett minne för livet.